Landingspagina met één scherm

goede website bouwer

Laten we het meteen uitzoeken met de definitie van een bestemmingspagina, anders raak je in de war door vergelijkbare termen. De bestemmingspagina is een website van één pagina. Het doel is om klantgegevens vast te leggen voor verdere verwerking door de verkoopmanager. Tegelijkertijd beschrijft de landingspagina het product in al zijn glorie zo gedetailleerd mogelijk, zodat de klant er een compleet beeld van heeft. Het kan één pagina zijn, of het kan een multi-landing zijn – een soort microsite die uit drie tot vijf tot tien pagina’s bestaat.

Nu zullen we het hebben over een site met één scherm, die ook wel een landingspagina wordt genoemd (en ze zoeken op dezelfde manier op internet). Maar een enkel scherm is precies één pagina, er kan niet op worden gescrolld en er staat niet veel informatie op. Daarom beschouwen veel mensen een site met één scherm als iets frivools.

WAT ZIJN SITES MET ÉÉN SCHERM

Echt heel anders. Minimalistisch en niet zo, met een kleurrijke video of een enkele inscriptie op een witte achtergrond, te koop of te abonneren. Maar in ieder geval is de belangrijkste taak van een dergelijke site om de gebruiker te dwingen de gerichte actie te ondernemen, om hun contacten achter te laten. Laten we eens kijken naar een paar populaire voorbeelden van hoe één scherm kan worden gebruikt.

Abonnement

Klassiekers van het genre. Hoe eenvoudiger de handeling van de gebruiker is, hoe groter de kans dat hij deze onderneemt. Hier hoeft u zich alleen maar in te schrijven. Deze optie is geschikt voor veel bedrijfstakken.

Schrijf je in voor een consult

Bovendien betekent een consult niet per se een online of offline meeting met een expert. Dit kan elke andere optie zijn om informatie aan de gebruiker te verstrekken.

Naar sociale netwerken of een bron van derden gaan

Als het mogelijk is om een ​​gebruiker van een sociaal netwerk naar een site te leiden, waarom is het dan onmogelijk om een ​​gebruiker van een sociaal netwerk naar een sociaal netwerk te leiden? Het is waar dat de maatregel nogal tijdelijk is, daarom is het overigens beter om zo’n pagina in een gratis constructor te maken.

Aanmelden voor het webinar

Het webinar voor registratie van één pagina werkt goed in het onderwijs. Zeker voor bedrijven of experts die al goed bekend zijn bij de doelgroep.

Evenement aankondiging

Misschien wel de gemakkelijkste manier om een ​​aankomend evenement buiten sociale media te delen. Hier is het belangrijk om slechts drie vragen te beantwoorden: wat voor soort evenement, wanneer is het gepland, hoe meld je je aan / koop je een toegangsticket.

 Loodmagneet

Hier moet je de bezoeker meteen aanbieden in ruil voor contacten om iets bruikbaars te krijgen. Meestal is dit een verzameling tips, een checklist, documentsjablonen, een e-book of zelfs een korting voor een bezoek aan uw etablissement. Overigens is de bovenstaande indeling willekeurig, aangezien er veel hybride oplossingen zijn (abonneer je op de mailinglijst en ontvang een verzameling handige tips als cadeau, enzovoort).

Landingsquiz

Een interessant formaat dat bestaat uit een reeks opeenvolgende vragen die op één scherm passen. Quizzen worden ook toegevoegd aan reguliere sites als een extra optie voor het verkrijgen van gebruikerscontacten in het formaat “Beantwoord 5 eenvoudige vragen en ontdek of ons product of onze dienst geschikt voor u is”.

De one-screen site is geschikt voor totaal verschillende bedrijfstakken, van groothandel in bouwmaterialen tot luxe vastgoedrenovatie.

Het is moeilijk ondubbelzinnig te zeggen, omdat het in ieder geval nodig is om de aannames te testen, voort te bouwen op de verkregen cijfers en in geen geval de doelgroep zelf te evalueren. We hebben het hier over efficiëntie, niet over persoonlijke voorkeur.

Er zijn echter voor de hand liggende oplossingen wanneer een site met één scherm absoluut niet geschikt is:

Complexe of nieuwe onderwerpen en producten. Bijvoorbeeld het aantrekken van spaargeld van particulieren of het promoten van een nieuwe dienst voor online boekhouden. In dergelijke gebieden moet u vertrouwen wekken bij de gebruiker, en helaas kan één scherm hier niet over opscheppen.

De notitie. Verwar complexe en dure niches niet. Er is een geval op internet waar renovaties van appartementen in Londen met succes werden verkocht via een website met één scherm. De service is natuurlijk niet goedkoop, maar in wezen is het eenvoudig en duidelijk. Hier is de site en het werkte.

KORT OVER HET HOOFD

Naar mijn mening is het belangrijkste voordeel van een site met één scherm de mogelijkheid om snel en goedkoop een aantal aannames te testen. Ik heb het niet over het feit dat je bij het lanceren van verkeer naar een site met één scherm binnen een paar dagen conclusies moet trekken, het gaat alleen om de snelheid van ontwikkeling.

Laten we nu de algemene resultaten van het gebruik van een site met één scherm samenvatten:

Een enkel scherm bestaat uit één blok dat op één conventioneel desktopscherm past. In sommige niches kan het als landingspagina worden gebruikt;

Het belangrijkste doel van een site met één scherm is om de contactgegevens van de gebruiker te achterhalen. Het is moeilijk om een ​​product of dienst in deze vorm direct te verkopen;

One-screen is geschikt voor eenvoudige, duidelijke aanbiedingen met duidelijke voordelen. Complexe en nieuwe producten zijn op deze manier de verkoop niet waard;

Een site met één scherm is het hoogtepunt van minimalisme, u hoeft deze niet te overladen met informatie. Alleen belangrijk en noodzakelijk, geen water;

Voor meer voordelen hebt u hyper-segmentatie van het verkeer nodig. U kunt dubbele pagina’s met verschillende aanbiedingen maken of services gebruiken om inhoud te vervangen.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html